.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران استان سیل خیز است
رئیس کارگروه سیل و مخاطرات دریایی مازندران از مازندران به عنوان استان سیل خیز یاد کرد و گفت: برای مدیریت سیلاب کارهای انجام نشده زیادی داریم.

به گزارش شمال نیوز، محمد ابراهیم یخکشی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه سیل و مخاطرات دریایی استان با اشاره به شرایط اقلیمی از استان مازندران به‌عنوان استان سیل‌خیز یاد و گفت: به دلیل سیستم سنتی انتقال آب ازجمله دو هزار سر دهنه سنتی و تخریب آن‌ها بعد از هر سیل و طغیان رودخانه امکان انتقال آب به اراضی کشاورزی میسر نبوده و بعد از هر سیل ما با مشکل خشک‌سالی مواجه هستیم.

یخشکی بابیان اینکه تنوع سیلاب نیز در این استان زیاد بوده افزود: در بسیاری از مواقع بدون آنکه دارای بارندگی زیادی باشیم شاهد وقوع سیلاب در رودخانه‌هایی که دارای رژیم یخچالی هستند بوده و این تنوع سیل موجب تنوع آسیب نیز می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تصریح کرد: برای مدیریت سیلاب کارهای انجام‌نشده زیادی داریم که باید با کمک دیگر اعضاء آن را انجام دهیم.

رئیس کارگروه سیل و مخاطرات دریایی استان در پایان‌بر تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل کارگروه سیل تأکید و آموزش و اطلاع‌رسانی را اولویت اول مدیریت  سیلاب  برشمرد که باید در برنامه سالانه مدیریت سیلاب استان این مهم  توجه بیشتری صورت گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.